Поиск по сайту
Основные разделы
Мои статьи [2164] |
Прикольные статьи
[148]
Разные приколы, которые мне удалось, тем или иным способом раскопать. На авторство не претендую:)
|
Развитие характера. [25] |
Статьи пользователей... [692] |
Другие разделы
ТипаРеклама
Вебмастеру
Продвижение сайта картинками
Форум о сетевом маркетинге
По любому лучшая биржа купли-продажи ссылок
Популярные записи
Статистика и пузомерки
Сейчас на сайте: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » Статьи » Статьи "не в тему" » Статьи пользователей... | [ Добавить статью ] |
Розробка дизайну упаковки
Розробка дизайну упаковки Приваблива упаковка безпосередньо впливає на продаваність товарів, тому розробці її дизайну необхідно приділяти особливу увагу. Як показали дослідження, покупці воліють купувати товари з яскравим, ефектним оформленням, і багато виробників прагнуть піклуватися не тільки про якість своєї продукції, але й про те, щоб упаковка відповідала певному рівню. Інформаційні і образотворчі складові етикетки Дизайн упаковки - етикетки Для одержання гарного результату при розробці дизайну слід дотримуватися цілий ряд правил, згідно з якими на упаковці повинні бути присутніми інформаційні та образотворчі елементи. До інформаційних відносяться: - Назва продукту; - Назва марки; - Інформація про виробника товару; - Інформація про властивості і особливості продукту; - Інформація про спеціальні пропозиції (наприклад, «20% безкоштовно», «2 упаковки за ціною однієї» і т.п.) Крім того, інформаційна складова може включати в себе звернення виробника до споживачів, історія створення марки, легенда, пов'язана з продуктом. Такі невеликі історії дозволяють покупцям запам'ятати певну серію товарів і компанію, виготовила їх, виділити продукцію з безлічі аналогічних пропозицій. Образотворча складова включає в себе фотографію або малюнок продукції, сюжети, що показують споживання або використання товару, фон, а також фірмовий знак та нагороди продукту (якщо вони є). Для створення зображення залучаються професійний фотограф і food-стиліст. Завдання останнього - представити продукт у найбільш привабливому, виграшному ракурсі. Саме стиліст відбирає кращі продукти і готує їх до зйомки. На заметку: Прочитайте данную статью, и вы поймете, что дизайн упаковки это действительно ответственный момент в производстве и продвижении любого продукта. У разі, коли образотворча складова упаковки включає в себе мальовані елементи, до справи підключається художник. Прикладом персонажів, що запам'ятовуються, асоціюються у споживачів з певним продуктом або цілою серією товарів, може послужити знаменитий кролик Квікі, що представляє какао, швидкі сніданки та інші шоколадні ласощі під торговою маркою Nesquik. Розробка дизайну контретикетки Контретикетка У розробці дизайну упаковки важливу роль відіграє й контретикетка - зворотна сторона упаковки. Цей елемент оформлення продукції є обов'язковим і зазвичай містить інформацію про виробника (із зазначенням контактних даних) та про склад продукту (або комплектації, якщо мова йде про нехарчових товарах). Дизайн контретикетки повинен гармоніювати з «лицьової» стороною упаковки, тільки тоді споживач сприйме і сам товар як дійсно якісний, продуманий до дрібниць. При створенні картонної упаковки для дитячих товарів, розробники нерідко зображають на контретикетці нескладні кросворди, лабіринти або настільні ігри. Однак такий варіант можливий лише у випадку, коли це дозволяють розміри коробки. Принцип KISS Упаковка - принцип KISS Як показує досвід, перевантажені інформацією упаковки не тільки не допомагають реалізувати продукт, але часто навіть знижують його продажу. Тому при розробці дизайну краще всього орієнтуватися на принцип KISS (Keep It Short and Simple) - «дотримуйтеся стислості і простоти». Образ продукту на етикетці повинен бути зрозумілий відразу і недвозначно. Якщо в упаковці знаходяться цукерки, наприклад, з кокосовою начинкою, то недостатньо просто зображення пальми і її плоду. На зображенні обов'язково повинні бути присутніми самі кондитерські вироби, і бажано, щоб одна з цукерок була представлена в розрізаному вигляді. В коробці, де продається чай в пакетиках або пірамідках, неодмінно показують і форму індивідуальної упаковки, щоб споживач точно знав, що він отримає набуваючи саме цю упаковку. Обмеження кількості кольорів та інформаційних елементів Дизайн упаковки - кольори Незважаючи на те, що яскраве завжди вважається привабливим, в розробці дизайну упаковки існує певне обмеження по числу використовуваних кольорів. Найбільш ефективні упаковки, для друку яких були вибрані 5 основних кольорів. Це ж стосується і написів або зображень: людині важко одночасно сприйняти більше п'яти елементів, а якщо продукт вимагає більшої кількості інформаційних складових, розробникам доведеться гарненько подумати, як краще їх розмістити. Чесність упаковки Розробляючи дизайн упаковки, слід пам'ятати про цей аспект: покупець не повинен бути розчарований придбаним продуктом. Адже якщо зображення на етикетці не відповідає вмісту коробки, споживачі обов'язково запам'ятають не тільки продукт, але і його виробника, і, будьте впевнені, вже не стануть купувати його товари. Бачачи соковиті, піджарені котлети на коробці, люди очікують отримати те ж саме після приготування напівфабрикатів. Точно також, купуючи велику коробку цукерок, вони зовсім не розраховують, що більшу частину займає пластиковий вкладиш. Матеріали для упаковки Дизайн упаковки - матеріали для упаковки І, нарешті, трохи про якість матеріалів упаковки. Яким би смачним, корисним, красивим або функціональним не був товар, як би не старався дизайнер упаковки, все враження від роботи безлічі людей може бути змащене при виборі такого матеріалу як дешевий картон або гофрокартон. Для підтримки концепції ефектною упаковки необхідно вибирати матеріали, які і виглядають привабливо, і добре відображають інформаційну складову. Наївно було б думати, що сірий картон зможе відобразити всю колірну гамму зображень і рекламних написів, а значить, на якісних вихідних матеріалах економити просто нерозумно.
Похожие статьи: | |
Всего просмотров статьи: 620
| Теги: |
Статью прокомментировали: 0 раз или нажмите на кнопку
Есть свой сайт? Добавь его в наш бесплатный белый каталог сайтов! или можешь дать бесплатное объявление | |